-
- Kategorie:
- Klasa premium
Ceramika reklamowa, czyli podaj klientowi ulubiony napój w kubku z logo swojej firmy 12.05.2014, 20:43 Jedno z przysłów na temat herbaty brzmi: gdzie jest herbata tam jest nadzieje. Może więc warto zaserwować herbatę kontrahentowi lub zaproponować ją natarczywemu klientowi? Jedno jest pewne ceramika posiada każdy z nas niezależnie od tego jaki rodzaj napoju jest jego ulubionym. Ceramika reklamowa wydaję się więc być opłacalnym sposobem reklamy. |
|
Breloczki reklamowe – mała forma promocji o wielkich rezultatach 12.05.2014, 20:00 Nawet małe prezenty cieszą. Upominki dostawane w sklepie lub dołączane do produktów często zachęcają konsumentów do częstszego odwiedzania tego miejsca, by znów czyhać na tego typu promocję. Breloczki reklamowe mogą stać się miłym ukłonem w stronę odbiorcy, podkreśleniem, że Państwu jako właścicielom zależy na ich satysfakcji. |
|
Niezbędne w letnie wieczory akcesoria do wina 11.05.2014, 19:32 W prawdzie nie mamy jeszcze astrologicznego lata, ale nastroje ludzi i coraz częściej pogoda wskazują na znaczne ocieplenie. Weekendy spędzane za miastem, wypady nad jezioro czy impreza w domu z grillem lub ogniskiem to coraz częstsze weekendowe plany większości z nas. Kiedy pojawia się pomysł warto mieć także odpowiednie wyposażenie. Z pewnością przydadzą się akcesoria do wina. |
|
Artykuły promocyjne przyciągają klientów 11.05.2014, 19:27 To co darmowe najczęściej zachęca najwięcej osób. Może warto więc rozdawać niewielkie i niedrogie artykuły promocyjne? Albo zawrzeć w sprzedaży produkty jako dodatkowe? Szeroki wybór produktów i ich typów pozwala wybrać naprawdę niesamowite artykuły promocyjne i wspaniale zaplanować reklamę. |
|
Interesy przy kawie – filiżanki reklamowe 07.05.2014, 19:04 Podpisywanie umów przy pysznie przyrządzonej kawie lub aromatycznej herbacie brzmią lepiej niż zawierania umowy w zwyczajny sposób. Filiżanki reklamowe idealnie przydadzą się do przyjmowania gości i kontrahentów w firmie. Filiżanka lub zestaw filiżanek będzie stanowić także wspaniały prezent. Warto inwestować, by budować pozytywny wizerunek firmy w oczach odbiorców usług/produktów. |