-
- Kategorie:
- Klasa premium
DostawaPrzesyłki kurierskie wysyłane są poprzez firmę DPD, która oferuje możliwość śledzenia losów przesyłki przez Internet. Każdorazowo po wysyłce zamówienia, informujemy Państwa o numerze przesyłki na podany przy rejestracji adres e-mail.
Jeśli założyłeś konto w naszym sklepie, możesz na nim śledzić wszystkie swoje zamówienia, dzięki zamieszczonemu odnośnikowi. Zamówienia potwierdzone i opłacone wysyłane są w terminach zgodnych z regulaminem serwisu. W szczególnych przypadkach firma kurierska może dostarczyć przesyłkę po dwóch dniach. Kurier DPD ma obowiązek trzykrotnej próby doręczenia przesyłki. Jeśli po próbach doręczenia przesyłka nie zostanie odebrana przez Klienta, zostanie ona zwrócona do nadawcy. W przypadku zaznaczenia płatności "przelew" czas realizacji zamówienia liczy się od momentu wpłynięcia środków na nasze konto lub otrzymania potwierdzenia przelewu. Przesyłki dostarczane są w dni robocze w godzinach 8-18. Aby kurier mógł doręczyć przesyłkę wymagana jest obecność adresata pod wskazanym w zamówieniu adresem dostawy. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące swojej przesyłki prosimy o kontakt telefoniczny z firmą DPD:
Prosimy o przygotowanie numeru przesyłki, który dostaliście Państwo mailowo. W przypadku gdy e-mail z numerem przesyłki nie dotrze do Ciebie prosimy o kontakt. Przy odbiorze prosimy dokładnie obejrzeć przesyłkę. Jeśli widoczne będą na niej uszkodzenia, należy koniecznie otworzyć paczkę przy kurierze, jeśli zawartość jest uszkodzona - należy spisać protokół szkody, który będzie później podstawą reklamacji dostawy. Bez protokołu szkody nie uznajemy reklamacji.
|
PACZKI KRAJOWE
Podane ceny (kwoty netto) przesyłek dotyczą zamówień standardowych, dostarczanych na terenie Polski. PACZKI ZAGRANICZNE (wpłata)
|