Jak kupować?
Krok 1
WYBÓR TOWARU
Po kliknięciu w jedną z głównych kategorii naszego serwisu, system udostępni Państwu z lewej strony listę podkategorii, która jest przydzielona do danego działu tematycznego. Po wybraniu podkategorii mamy możliwość wyszukania produktu po grupie produktowej jak również istnieje możliwość wyszukania produktu poprzez użycie filtrów.
Drugim sposobem wyszukania produktu jest użycie funkcji „szukaj” wpisując konkretny model produktu lub frazę i naciskając „Wyszukaj”. W tej funkcji również istnieje możliwość użycia filtrów np. przedział cenowy.
Po znalezieniu wybranego produktu należy umieścić produkt w koszyku poprzez naciśnięcie przycisku „do koszyka”. Znajdując się w koszyku mamy możliwość zmiany ilości produktów jak również możemy dokonać anulacji wyboru poprzez kliknięcie w ikonkę „Usuń”. Niektóre działy tematyczne udostępniają możliwość znakowania produktów, dlatego w tym kroku prosimy o zaznaczenie odpowiedniej opcji, która umożliwi nam prawidłową realizację zamówienia. Jeśli zamierzacie Państwo dodać kolejne produkty do koszyka, w takim przypadku należy kliknąć w przycisk„Kontynuj zakupy”.
Decydując się na dokończenie złożenia zamówienia na wybrany asortyment, należy kliknąć w butto „Realizuje zamówienie”.
Jeżeli proces wyboru produktu mamy za sobą można przejść do kolejnego kroku.
Krok 2
PŁATNOŚĆ I DOSTAWA
W oknie „Płatność i dostawa” należy wybrać najdogodniejszy sposób płatności i typ wysyłki naciskając kółko przy odpowiedniej opcji.
Sposoby płatności:
- elektroniczny system płatności PAYU
(przedpłata 100%)
- elektroniczny system płatności PAYU
(zaliczka 50%, reszta płatności w formie gotówkowej przy odbiorze towaru)
- gotówka przy odbiorze
(wcześniejsza wpłata zaliczki w wysokości 50% wartości zlecenia)
- przelew
(termin odroczony płatności)
Typ wysyłki:
- kurier
(wysyłka na terenie Polski firmą DPD)
- odbiór osobisty
(możliwość odbioru w naszym biurze obsługi klienta)
- wysyłka za granicę
(możliwość wysyłki do wybranych krajów europejskich)
|
|
Krok 3
DANE ADRESOWE I POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA
Na początku sprawdzamy zgodność towaru i kwoty do zapłaty. Gdy wszystko się zgadza możemy się zalogować lub wypełnić od początku dane adresowe w przypadku pierwszego zakupu lub braku konta.
Kolejno wypełniamy:
- "Dane adresowe / Zakup na firmę”
- lub "Dane adresowe / Zakup na osobę prywatną
- Można wybrać również dane do wysyłki jeżeli są inne niż do Faktury naciskając odpowiednie pole "Wysyłka na inny adres” Po zaznaczeniu wpisujemy dane.
- Dane kontaktowe tj. e-mail i numer telefonu.
- Osoby niezarejestrowane w naszym sklepie mają możliwość rejestracji naciskając kwadrat obok "Zarejestruj mnie w sklepie”, wybierając dla siebie nazwę i hasło użytkownika. Rejestracja pozwala na Śledzenie losów zamówienia, historii jak i uczestniczyć w życiu naszego sklepu, np. w systemie lojalnościowym.
- w pole "Uwagi” wpisujemy dodatkowe informację które mogą ułatwić realizację zamówienia takie jak. np. dodatkowy numer telefonu i inne.
- warunkiem złożenia zamówienia jest zapoznanie się z regulaminem sklepu i naciśnięciu okna kwadratu obok "Zapoznałem się z regulaminem sklepu i akceptuję go" Możemy również odznaczyć opcję "Chcę otrzymywać informacje o nowościach i promocjach przez e-mail”.
Ostatnim etapem jest dokładne sprawdzenie wszystkich danych zamówienia i naciśniecie „Złóż zamówienie”.
ZAMÓWIENIE ZŁOŻONE – NUMER ZAMÓWIENIA
Ostatnie okno które się pojawia to „potwierdzenie złożenia zamówienia” gdzie został nadany numer zamówienia i dodatkowo wysłany mail z wszystkimi danymi. Złożenia zamówienia nie trzeba dodatkowo potwierdzać.
Numer zamówienia jest indywidualny i należy go używać przez cały okres transakcji.
O każdym etapie realizacji zamówienia informujemy Państwa drogą mailową, udzielając jednocześnie instrukcji dalszego postępowania. Jak najszybciej w godzinach naszej pracy prześlemy maila z informacją potwierdzającą dostępność zamówionego produktu. Termin nie powinien przekroczyć dwóch dni roboczych.
Zapraszamy do składania zamówień.
|