-
- Kategorie:
- Klasa premium
Efektywne formy reklamy
Wiadomo jak jest z niektórymi formami reklamy – gazetki reklamowe najczęściej lądują w koszu, a z drobnych prezentów dawanych przez sklep czy firmę mało kto korzysta. Zastanawiałeś się kiedyś dlaczego? Wielu ludzi ma tendencje (nie tylko w marketingu, ale także w codziennym życiu) do dawania prezentów czy upominków, które po prostu są i na tym kończy się ich funkcja. Dlatego właśnie wiele z nich stoi w jednym miejscu całymi latami pokrywając się kurzem lub jest przestawiana z kąta w kąt, czasem ląduje, zaraz po otrzymaniu, w koszu. Słowem-kluczem, jeśli chodzi o drobne upominki, jest funkcjonalność. Jeśli dany produkt będzie przydatny nikt nie pozbędzie się go tak łatwo.
Drobne podarunki kluczem do rozwoju firmy?
Kubki z logo, breloczki do kluczy, długopisy czy inne tego typu gadżety z pewnością będą funkcjonalne, a co za tym idzie ludzie się ich nie pozbędą, a nawet chętnie je przyjmą. Wątpisz, by kubki z logo posłużyły komuś do serwowania herbaty gościom? Przecież kubki można wykorzystać na wiele innych sposobów! Jako doniczkę, kubek do mycia zębów, stojak na łazienkowe przybory (szczoteczki, pasty na zębów) lub organizer na biurko (można do niego wstawić pisaki, kredki, długopisy). Z pewnością jest jeszcze wiele innych rozwiązań. Kubki z logo, nawet gdy nie będą używane do picia napojów, będą efektywną reklamą. Zostaną w domu i przyciągną uwagę także wtedy, gdy będą pełnić rolę opakowania na guziki czy drobne narzędzia. Kubki z logo stoją na szafce w łazience? Za pewne korzystają z niej nie tylko domownicy, więc poza ich wzrokiem zapoznanym z logo i wizerunkiem firmy, większość ludzi odwiedzających tą rodzinę także zwróci na to uwagę. Może logo zaciekawi tak bardzo, że po powrocie do domu sprawdzą daną firmę? Jeśli jednak kubki z logo posłużą jako kubki do picia kawy? Goście z pewnością zapytają skąd domownicy mają te kubki i zacznie się cały proces opowiadania o firmie, która daje drobne upominki. Warto pamiętać, że produkty dawane gratisowo oddziaływają znacznie na klienta wywołując pozytywne odczucia, a także zwiększają chęć kupowania/inwestowania w daną firmę/markę. Takie drobne gesty zawsze zapadają w pamięć, tym bardziej, jeśli prezenty są funkcjonalne.
Zobacz również:- Materiały reklamowe dla firm jako realna szansa zwiększenia ilości klientów
- Bądź przygotowany na spotkanie - teczki konferencyjne
- Niezbędnik każdego mężczyzny: zestaw narzędzi
- Nie zaśpij z reklamą – zegary reklamowe
- Chroń się przed słońcem – parasole plażowe
- Gadżety samochodowe dla miłośników czterech kółek
- Marketingowe strategie: gadżety z logo firmy
- Wielofunkcyjne breloczki na zamówienie
- Ekskluzywne zestawy reklamowe, które zachwycą każdego
- Długopisy grawerowane jako produkty o podwyższonym standardzie